2014. július 30., szerda

3.Rész

El sem hiszem a város másik végén levő kis szórakozó helyen voltunk, sokszor voltunk itt barátainkkal fagyizni vagy épp biliárdozni akikkel én még a mai napig jól tartom a kapcsolatot. Sajnos Harry annál kevésbé kevés szabadideje miatt.
Üres volt az egész helyiség aminek őszintén nagyon megörültem mert így legalább újra olyan lehet minden mint régen sikítozó rajongók nélkül. Imádom őket de most egy kicsit nyugisan akartam lazítani a bátyámmal.
-Csak nem Harry és Tory??-Közeledett felénk hatalmas mosollyal az üzlet tulaja Roby
-Roby!! Jó újra látni!-mondtuk szinte egyszerre.
Felültünk a bárszékre és vártuk a fagylaltunkat. Amikor az ajtó nyitás nyikorgására kaptam figyelmemet a bejárathoz.
Ezt el sem hiszem miért ver engem így a sors!?? Drake és a haverja lépett be.
Hirtelen teljesen lefagytam nem tudtam mit csináljak, hogy elkerüljem azt amitől a legjobban tartok. Közelebb húzódtam a pulthoz és előre fésültem ujjaimmal a hajamat, hogy minél jobban takarjam az arcom.

-Hát beléd meg mi ütött?- nézett furcsállóan Harry.
-Semmi! Csak nem lehetne, hogy inkább máskor fagyizunk? Most nem kívánom annyira..
-Tori! Ne beszélj mellé mondjad, hogy mi van!- fordult felém haragosan.
Késő volt már rábeszélni, hogy menjünk inkább máshova vagy akár haza, mert Drake felénk tartott.
-Harry kérlek ne csinálj semmi hülyeséget.-suttogtam.
-Mi? Ezt mire ..-Nem tudta befejezni mondatát mert Drake mellettünk termett.
-Kicsi szívem tegnap valahogy nem jól végződött az este nem gondolod?- Vigyorgott.
-Ááá mindent értek!- mosolygott rám magabiztosan Harry majd leugrott a székről, Drake felé fordult és azzal a lendülettel ütött bele gyomrába amitől Drake a padlóra került.
-Szerintem nem ismerjük még egymást! Harry vagyok Tori bátyja!-nyújtott kezet a földön szenvedő srácnak.
Drake feltápászkodott és vissza akarta adni az ütést de Harry épp időben elhajolt.
-Ne próbálkozz! És tartsd távol magad a húgomtól!-Tekintete izzott a haragtól.
Drake hangosan felnevetett.
-Ez szép milyen kis védelmező bátyuskád van édesem!-nézett rám elvigyorodott arccal. -Idefigyelj engem nem tudsz távol tartani tőle senki ne mondja meg nekem mit csináljak ezzel a szűzkurvával. -köpött Harry elé.
Sose láttam még ennyi feszültséget és haragot Harryben mint most. Több se kellett Harry földre terítette, a mellkasára ült, és izomból püfölni kezdte fejét. Drake tehetetlen volt. Ahogy csak tudtam rángattam le Harryt az áldozatáról.
-Harry!! Hagyd abba!! Elég!-ordítottam könnyekkel fojtogatva, de nem jutottam vele sokra.
A nagy zajra Roby is megjelent. És sikerült ketten leszednünk Harryt a tehetetlen testről. A padló vérfoltól díszelgett.
-Meg ne próbálj bárhogy is Torihoz közeledni! Tartsd távol magad tőle, hidd el jobban jársz ha nem kell még egyszer találkoznod velem-Lihegte Harry.
Drake haverja értetlenkedve nézte végig a történteket és ahogy láttam jól szórakozott.. ez ám a jó barát.
-Kapard össze és tűnjetek el!- biccentett Harry a srác felé aki felhúzta haverját és kivitte a kocsijába majd el is hajtottak.
-Istenem Harry most ez mégis mire volt jó?- üvöltöttem miközben ő csak nyugodtan mosta le a vért ujjairól a pult mögött.
-Megoldottam a helyzetet! Ez az alak többet nem tolja feléd a képét hidd el nekem!-Komoly arca mosolyra húzódott. Nagy mázli, hogy nem volt senki a helyszínen rajtunk kívül biztos rosszul jönne Harry-nek ha készültek volna képek vagy egy videó. Akár a karrierje végét is jelenthetné.
-Harry nem lehet mindent erőszakkal megoldani!- könyököltem a pultra.
-Ezen ne kattogj meg van oldva a dolog és kész vége! Roby nagyon sajnálom a történteket feltakarítok ígérem!
Szegény Roby meg sem tudott szólalni még mindig a látvány sokk hatása alatt állt.

2 megjegyzés: