2014. július 28., hétfő

1.Rész

-Engedj el!-ordítottam de semmi sem változott az erős kezek csak jobban szorították karjaimat.
-Mit képzelsz magadról te ribanc? Az enyém vagy megértetted?-Súgta fülembe összeszorított fogakkal a barátom Drake.
-Nem! Én ezt nem akarom engedj el kérlek.-Fakadtam sírva és egy erélyes mozdulattal kitekertem csuklómat kezei közül, majd a táncoló tömeg közé siettem hogy megtaláljam a kijáratott és a barátnőmet Cat-et.
Éreztem hogy követ ezért nem törődtem az emberekkel csak lökdöstem és furakodtam hogy el tudjak menekülni. Kifutottam a szórakozó helyből, és
egy dohányzó jó kedélyű fiú banda előtt találtam magam.
-Beck!?-léptem közelebb egy ismerős alakhoz.
-Tori? Hát te ilyen későn mit keresel itt?-Tekintete elkomolyodott ahogy végignézett könnyekkel borított arcomon.
Beck a bátyám Harry egyik legjobb haverja és az én őrző angyalom nem tudom hogy, de mindig ott van ha segítségre van szükségem.
-Kérlek vigyél haza könyörgöm!-Ahogy ezt kimondtam egy erős rántást éreztem hátulról a hajamon majd egy nagy pofont amitől a falnak estem... utolért.
-Normális vagy ember!? -lökte el tőlem Beck.
-Fogd be a pofád és haladj a dolgodra!-hangzott az erélyes válasz de ekkor egy durva ütés hangját hallottam. Drake teste hullott földre előttem.
-Kérlek Beck hagyd nem éri meg! Könyörgöm menjünk!-fogtam meg karját és próbáltam elhúzni a helyszínről. Nehezen de beültünk az autóba és elhajtottunk.
-Tori nem értelek te nem vagy olyan, aki akár egy szóra is leáll egy ilyen fiúval.-törte meg a csendet Beck.
-Tudom, csak ..
-Csak!?
-Ajj Beck te ezt nem értheted..csak vigyél haza -bújtam az ablak felé szipogva.
A házunk elé érve pillantásom megakadt egy fekete autón ami sehonnan sem volt ismerős. Ki lehet nálunk? Anyu nem szólt, hogy vendéget várnánk.
Ahogy beléptem a lakásba egy jó ízű nevetés hangja fogadott. Ez a nevetés, ez a hang Uram Isten el sem hiszem, hogy ő az Harry hazajött!
Mindent eldobtam a kezemből és a hang felé rohantam és igen igazam volt a bátyám ült a kanapén Anyuval nevetgéltek.
-Úristen Harry!!-ugrottam ölébe és ahogy csak az erőm bírta szorítottam ölelésemben.
-Meglepetééés!-ölelt vissza nevetve.
-Te bolond azt hittem hogy már soha többé nem jössz haza.-Álltam fel
-Tudod hogy sosem hagynálak el titeket csak nagyon sok a munka és nem lehetek egyszerre két helyen bármennyire is szeretném.
-Az én csillagom! Tényleg örülök hogy haza jöttél még ha csak egy kis időre is- Pacskolta meg Anya Harry arcát majd felém fordult.
-Tori kislányom mi van veled? Történt valami?- Fogta meg két vállamat.
-Minden oké. Miért?-lepődtem meg. Honnan tudhatja?
-Kincsem az Anyád vagyok látom rajtad! A szemed is be van vörösödve meg dagadva. Te sírtál!
Nem szólaltam meg csak csendben néztem magam elé.
-Tori??- törte meg figyelmemet Harry rekedtes hangja.

10 megjegyzés:

  1. Awww!:* Siess nekem a következővel. Komolyan mondom, hogy tetszil!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élet♡ Remélem a többieknek is tetszik és érdemes lesz folytatnom:/:)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Jujjj.....nagyon tetszik*.* gyorsan hozd a kövit:DD!!

    VálaszTörlés
  4. Tök jó!!!! Hozhatod a kövit!!!! :)))

    VálaszTörlés
  5. Nekem máris nagyon tetszik. Már nagyon várom a következő részt csak így tovább. ;)<3
    U.i.: Sok-sok puszi és ölelés.
    Barby xoxo

    VálaszTörlés
  6. Úristen nagyon husii vagy köszönöm xx :)

    VálaszTörlés
  7. Jujci ez nagyon szupcsi :DD olvasom is a kövit és utána jöhet a 3. is :DDDD

    VálaszTörlés